Bitcoin pokračuje v konsilidaci v trianglu a podle mého názoru ještě zkusí "stop loss hunting" a mohl by otestovat supporty na 9150 - spodní hrana trianglu, 9000 - 50% fib retracement a začátek GAPu a nebo dokonce 8600 - 61,8 fib. retracementu a konec GAPu. Na supportu by měl trh udělat "rychlé V" a pokračovat v nastaveném uptrednu. Pokud trh nevymaže celou pumpu, tak v podsatě každý pokles považuji jen za korekci v rámci uptrendu, ale chci vidět tvrdé zamítnutí.
Dominance prorazila klíčový support a blíží se k hlavní uptrendové linii, kterou když překoná, tak bude pokles definitivní. Je zde patrné i výrazné spomalování dynamiky a otáčení trendu. Pokles dominance by pomohl růstu Altcoinové kapitalizace, která překonala downtrendový kanál, zkonsolidovala v trianglu a pokračovala dále nahoru. Nyní bojuje se zásadní rezistencí a pokud jí prorazí, tak má otevřenou cestu nahoru.
Ethereum vystřelilo z falling wedge, vytvořilo P-profil a nyní stojí před rezistencí a horní hranou kanálu. Po průrazu bude mít volnou cestu nahoru.
XRP se i přes pozitivní zprávy neustále "mrcasí" a nemůže překonat rezistenci.
Litecoin vystřelil z falling wedge, vytvořil P-profil a nyní je na rezistenci. Pokud jí potvrdí, bude mít volnou cestu nahoru.
BNB překonal downtrend line a rezistenci a má volnou cestu k růstu.
EOS vystřelil z falling wedge, vytvořil P-profil a nyní je na rezistenci. Pokud jí překoná a potvrdí, bude mít volnou cestu nahoru.
Monero překonává falling wedge a rezistenci. Pokud jí potvrdí, bude mít volnou cestu nahoru.
XLM spálil 50% mincí a potvrdil tak, že je centralizovaný a dle mého názoru to byl velice špatný krok. Více zde: https://kryptomagazin.cz/technicka-analyza-xlm-stellar/
ADA se dostala z klesajícího kanálu, vytvořila P-profil a měla by pokračovat dále nahoru.
Více v dnešním videu:
UPOZORNĚNÍ: Jakékoliv analýzy, novinky, cenové odhady, vstupy, cenová rozhraní, nebo jiné informace sdílené v tomto videu, se nedají považovat za investiční poradenství, nebo investiční výzkum. Nejsme obchodní poradci. Většina naší práce má edukativní účely.
Komentujte